142 To 144 Warwick Way, Victoria, London, Storbritannien
Charmerende The Windermere Hotel, London er et godt sted at bo på i Victoria område i en rimelig afstand fra British Museum. Europeisk menu serveres på hotellets en a la carte-restaurant i beboet område af byen.
Hotellet ligger 10 minutters kørsel i bil fra Victoria & Albert Museum og Victoria metrostation ligger ca. 600 m væk derfra. Det er 3 km fra London´s centrum. Det er placeret i nærheden af St Gabriel's.
De fleste værelser har udsigt over byen.
Til morgenmad tilbydes der dagligt en gratis fuld engelsk til alle gæster. Lounge bar er et sted hvor man slapper af. Cambridge Street og The Pimlico Grid ligger 100 meter væk fra denne hotel.
Se de nøje udvalgte restauranter og seværdigheder i nærheden af hotellet
Skjul steder i nærheden
Find ud af, hvad andre gæster siger om The Windermere Hotel, London!
For din bekvemmelighed har vi samlet anmeldelserne fra flere kilder.
Johan
2022-10-29
Velplanlagt, airconditioneret værelse og rig morgenmad, venligt personale. Efter min mening var servicen fantastisk.
Martin
2022-10-23
Attraktivt, perfekt værelse med faciliteter til te/kaffe, en behagelig seng, som for eksempel. Jeg var meget tilfreds med den upåklagelige service🙂
Alfred
2022-05-03
Vi er tilfreds med alt om vores flot ophold her under 2 dage. Kompakte, kompakte værelser med med køleskab samt drikkevarer. Kun 15 minutters gang fra Victoria.
Christian
2022-04-26
Nød virkelig det, personale og værelser er behagelige. Værelset var meget attraktivt, dejlige senge. Det pletfrie badeværelse såvel som alt andet var meget rent.
Valdemar
2022-03-13
vi nød beliggenhed og værelser her. der tilbydes gratis transport med bus og renseri.
Alexander
2022-02-27
Dette hotel var en fabelagtig base for udforske London, nød det. Glem ikke at udforske kvarteret Westminster Borough. Og nær de fleste attraktioner, centrum og teatret...
Mark
2021-12-30
Enestående et sted at bo. Personalet var hjælpsomt, og vores værelse var meget nyt. Der var en privat værdiboks, tv med mange kanaler og et skrivebord, kunne godt lide det. De tilbød os fed måltider og havde masser af muligheder at vælge imellem. God service, god restaurant.